Εδώ θα βρεις:

album reviews / συνεντεύξεις/ pick of the week (ένα τραγούδι κάθε εβδομάδα, πρόταση από εμένα) / 10songs for.. (λίστες 10 τραγουδιών, κατά βάση θεματικές)

Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Κουβεντούλα περί χιπ χοπ με τον Ζέο Σάντα Χόλικ


Ms Who: Που σε πετυχαίνω;

Ζέο: Έγραφα κάτι στίχους.

Ms Who: Και; Βγήκε τίποτα καλό;

Ζέο: "Τα μάτια μου κλειστά" θα λέγεται το κομμάτι, ή κάπως έτσι.

"Είναι απ' τη νύχτα που' μαθα τις λέξεις να μιλώ
τότε που χρώματα ξεθώριασαν σε μαύρο
σκέψεις μου κάψανε εν τέλει το μυαλό
χαμογελώ, μα το κεφάλι μου είναι άδειο."

Ms Who: Ωραίο είναι ρε συ! Πολλές φορές βλέπουμε πιο καθαρά με κλειστά τα μάτια. Θα έχει γρήγορο ρυθμό;

Ζέο: Θα είναι στα ίδια μέτρα με αυτό εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=DZmk4CJVViw
αλλά η μελωδία θα είναι διαφορετική.

Ms Who: Ενδιαφέρον μου φαίνεται. Το χιπ χοπ τί είναι για σένα;

Ζέο: Το χιπ χοπ είναι εγώ. Εκφράζει τις σκέψεις και τα πιστεύω μου. Είναι η προσωπικότητα μου. Πρέπει να ξέρεις πως το χιπ χοπ σαν κουλτούρα δεν είναι μόνο η μουσική. Αποτελείται από τέσσερα στοιχεία. Το ραπ, τα γκράφιτι, το break dance και το djing. Συνδέονται όλα μεταξύ τους, δεν υπάρχει ένα από αυτά χωρίς τα υπόλοιπα.

Ms Who: Η αδερφή μου που ακούει χιπ χοπ, μου είχε πει πως την εκφράζει γιατί αυτή η μουσική λέει αλήθειες.

Ζέο: Κοίτα, πολλές φορές ο mc καταφέρνει να αγγίξει το κοινό με τραγούδια που περιέχουν προσωπικά του βιώματα. Οι άνθρωποι μοιάζουν μεταξύ τους, πολλές φορές έχουν κοινές αναφορές και βιώματα.

Ms Who: Και φυσικά τα έντονα συναισθήματα φέρνουν πιο κοντά τον τραγουδιστή με το κοινό του.

Ζέο: Ακριβώς. Όλα παίζουν ρόλο όμως. Ο παραμικρός ήχος που θα ακουστεί πίσω από το Beat, έχει τη σημασία του.

Ms Who: Έχω ακούσει κάποια κομμάτια, που ουσιαστικά είναι επίθεση προς κάποιον άλλον καλλιτέχνη του ίδιου είδους. Και μετά έρχεται ένα άλλο τραγούδι σαν απάντηση και έχουμε κάτι σαν κόντρα. Γιατί συμβαίνει αυτό; Ποια είναι εσένα η θέση σου;

Ζέο: Αυτά για μένα είναι πιθηκισμοί. Το κοινό δεν ενδιαφέρεται για το ποιος έχει κόντρα με ποιον, ούτε θα κάτσει να ακούσει κάτι τέτοιο. Όλοι μας κάνουμε μουσική, και ο καθένας διαλέγει αυτό που τον εκφράζει για να το ακούσει. Από εκεί και πέρα εμείς κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε.

Ms Who: Καταλαβαίνω.

Ζέο: Δέχομαι ότι υπάρχουν αντιπάθειες, αλλά στην ουσία γουστάρουμε όλοι το ίδιο πράγμα. Οπότε δεν βλέπω τον λόγο να τρωγόμαστε. Καλώς ή κακώς όμως, αυτά λειτουργούν και σαν διαφήμιση για κάποιους.

Ms Who: Σωστά, εξάλλου ο καθένας έχει το κοινό του. Να σου πω, σχετικά με τα τέσσερα στοιχεία που μου ανέφερες πριν, εσύ γκράφιτι κάνεις;

Ζέο: (Γέλια) Έχω περάσει από αυτό το στάδιο, ναι. Ουσιαστικά μέσω των γκράφιτι μυήθηκα στο χιπ χοπ. Στην αρχή μουτζούρωνα ότι έβρισκα. Τοίχους, πεζοδρόμια. Υπήρξε μια περίοδος που έβαφα συνέχεια. Μεγαλώνοντας όμως, άραξα. Τραβήγματα, αστυνομίες. Πρέπει να σκέφτεσαι και τους άλλους.

Ms Who: Πώς νιώθεις όταν γεμίζεις με χρώματα μια τεράστια επιφάνεια;

Ζέο: Ε, δεν περιγράφεται το συναίσθημα! Πάρε ένα κουτί μπογιά, κόκκινο ας πούμε, και πέτα το σε ένα φρεσκοβαμμένο τοίχο!

Ms Who: Χύμα;;

Ζέο: Ναι!

Ms Who: (Γέλια) Πανικός! Είναι μια μορφή ελευθερίας. Έτσι το βλέπω εγώ δηλαδή. Δίνεις με αυτόν τον τρόπο ένα μήνυμα στους άλλους.

Ζέο: Απερίγραπτο είναι! Η φώτο πρέπει να είναι από το 2009 ή 2010, δεν είμαι σίγουρος.


Ms Who: Είναι πολύ καλό. Ζέο, ε;

Ζέο: Ναι, είναι το ψευδώνυμο μου. Από μικρός το έγραφα παντού, σε βιβλία και τετράδια, και πλέον όλοι έτσι με ξέρουν. Σαν δεύτερο όνομα.

Ms Who: Ποιους καλλιτέχνες θαυμάζεις; Ποιοι σε αγγίζουν ας πούμε.

Ζέο: Ο Καζαντζίδης, σίγουρα. Είναι αυτό που είπες, με αγγίζει. Και σίγουρα έχει να κάνει και με τα βιώματα που μετέφερε μέσα στα τραγούδια του, έγραφε υπέροχα.

Ms Who: Θα ήθελες να μοιραστείς τη σκηνή με κάποιον;

Ζέο: Με τον Κώστα Κουρμεντάλα.

Ms Who: Είναι ο Ρυθμοδαμαστής, σωστά;

Ζέο: Ναι!

Ms Who: Είδες που ξέρω και γω κάτι ψιλά;

Ζέο: (Γέλια) Δυστυχώς δεν τον έχω δει ποτέ live και θα το ήθελα πολύ! Από ξένους δεν ξέρω ποιον να σου πω, είναι άπειροι, πραγματικά.

Ms Who: Έχεις συγκινηθεί ποτέ πάνω στη σκηνή;

Ζέο: Ναι, αλλά δεν το έδειξα. Με κάποιον από το κοινό.

Ms Who: Αν σου έλεγα ότι δεν έχω ακούσει ούτε ένα χιπ χοπ τραγούδι, ποτέ, ποιο θα μου έβαζες να ακούσω;

Ζέο: Aυτό ακριβώς:  http://www.youtube.com/watch?v=iWa4UpajKTc&feature=youtu.be
Να το ακούσεις, είναι τρομερό κομμάτι!

Ms Who: Θα το ακούσω, εννοείται! Μου άρεσε πολύ η κουβέντα που είχαμε.

Ζέο: Και μένα, έχω να συμπληρώσω κάτι τελευταίο. Θέλω να δώσω χαιρετίσματα και σεβασμό στα παιδιά από hit&rap, Ρώτα Πώς, 2ΚΓ, Βλαχέρνα και Κορυδαλό.

Ms Who: Έγινε, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!

Ζέο: Και γω :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

they said